Bloğuma Üye Olmaya Ne Dersin..?

2/2/13

Favori Lip Balm'ım..

Gönderen Unknown zaman: 6:05 π.μ.
Merhabalar, yeni post'uma hoşgeldiniiz. Bu gün sizlere en sevdiğim şu ana kadar hiç bir lip balm'dan bu ladar memnun kalmadığım bana ilkleri yaşatan bu lip balm'ı anlatıcam..
Peki beni bu kadar memnun bırakan lip balm ne..?
Nivea Pure & Natural - Olive & Lemon  Lip balm'ı


Burda liposan diye geçiyor ama o liposan yazan yerinde Türkiyede Nivea yazıyor..

Bu Lip balm'ı Neden Bu Kadar Çok Seviyorum..?

1) Bu ürün %95 organik paraben,mineral oil ve silikon içermez.
2) Nemlendirmesi çok güzel ve dayanıklı.
3) Zeytin ve Limon zaten insana yararları sayılamaz bu lip balm bunları içeriyor ve gözüm kapalı kullanabilirim böylesine organik bir ürünü.

Ürün hakkında yorumlarım..

Şu ana kadar hayatımda hiç bir lip balmdan bu kadar memnun kalmamıştım, hiç birini bu kadar sevmemiştim, hiç birini bitirmemiştim..

Bitince tekrar alırmıyım..?
Kesinlikle evet,evet,evet..

Kullanımı , Kokusu vs..
Yapısı çok güzel ve kullanımı çok rahat, kokusu herkezin hoşuna gidebilecek  şekilde değil ama buda ürünün eksisi olsun yaa..

İşte ürün..



Kimlere tavsiye ederim..?
Büyük küçük herkeze, Kuru çatlamış normal tüm dudak tipine yani kısaca 7 den 70 e herkeze tavsiyem.Çok öpüldünüz..

0 yorum:

Δημοσίευση σχολίου

 

PesPembe Hayatım Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos