Bloğuma Üye Olmaya Ne Dersin..?

1/2/13

11 Soru Mimi !!! Mimlendiiiniiz...

Gönderen Unknown zaman: 11:58 π.μ.
Hehehe Merhaba herkeze bu gün bir mim yapıcam Blogger'lar  arası çok popüler bir mim gerçi ben mimlenmedim ama çok hoşuma gittiği için yapıcam.Bu arada yazımın sonundada bazı kişileri mimliycem..
Hazırmısınız..? Başlıyalımmı..?

                             Soru 1) Çantanızdan eksik etmediğiniz 3 şey nedir..?
                             Cevap 1) El kremi, lip balm, Su
                    Soru 2) Bir bayana asla yakıştırmadığınız hareket/davranış nedir..?
                    Cevap 2) Dünyanın kendi etrrafında döndüğünü düşünmesi..



Soru 3) Aşk sizin için ne ifade eder..?
Cevap 3) Aşkı tek kelimeyle anlatmak gerekirse " aklın beyni terkedişi" diye cevap verirdim..



 Soru 4) Makyaj mı doğallık mı..?
Cevap 4) Doğal makyaj !!!

Soru 5) Burçlara inanırmısınız..? Burcunuz nedir..?
Cevap 5) Burçlara az çok inanırım çünki her insan gerçekten burç özelliğini taşıyor..Koç burcuyum..


Soru 6) Kozmetik mağazalarında ilk yöneldiğiniz reyon hangisidir..?
Cevap 6) Tabiki benim gibi bir oje delisi!!! Oje standı...


                   Soru 7) Filmi yapılan kitablar hakkında ne düşünüyorsunuz..?
Soru 7) Çok ta iyi bulmuyorum kitabtaki gibi heyecanlı olmuyor bence...Ama hoşuma gidenlerde yok değil yani..

                       Soru 8) Makyajınızın olmazsa olmazı nedir..?
                      Cevap 8) Kesinlikle lip gloss...

Soru 9) Hangi parfümü kullanıyorsun..?
Cevap 9) Şu aralar Britney Spears Fantasy'e takmış durumdayım..


                                                                                          
                   Soru 10) Bir bayanla bir erkeğin en bariz farkı sizce nedir..?
                   Cevap 10) Tabikide hayata bakış açıları..


Soru 11) Bloğunuza ne tür yazı yazmaktan hoşlanırsınız..?
Cevap 11) Daha çok kozmetik ve bakım yazıları yazmaktan çok hoşlanırım..




Eeevet konunun sonuuu !!!
Bu mim soruları  mor rimel bloğundan alıntıdır..
Mimlediğim bloglar: Yolunneresindeyim Blogspot, Kozmetik Dosyası Blogspot, Giz Kozmetik Blogspot,Ve Ece Gürbüz Blogspot.

Bu konunun altına sorularınızı veya yazmamı istediğiniz konuları yazabilirsiniz..Öpüldünüüüz..
                                          Youtube Kanalımda Küçük Bir Gezinti..?

4 yorum:

Ανώνυμος είπε...

Yaptim canim benim cok optum seni tekrardan cok tessekkurler mim icin ❤

Unknown on 3 Φεβρουαρίου 2013 στις 11:45 π.μ. είπε...

Ve uzun zamandan sonra yaptım mimi bende :) mim için çok teşekkürler

Unknown on 5 Φεβρουαρίου 2013 στις 2:08 μ.μ. είπε...

aa nedemek ben tesekkur ederim...optum cokk..

Unknown on 5 Φεβρουαρίου 2013 στις 2:08 μ.μ. είπε...

ne uzun suresi canim....aaa lafi bile olmaz tesekkurler..optum cok..

Δημοσίευση σχολίου

 

PesPembe Hayatım Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos