Bloğuma Üye Olmaya Ne Dersin..?

19/1/13

Evde Kendi Manikürünüzü Kendiniz Yapın

Gönderen Unknown zaman: 12:34 μ.μ.
Herkese merhaba arkadaşlar bu gün evde kendi manikürümüzü nasıl kendimizin yapabileceğini öğrenicez.Evde manikür denince aklınıza ilk ne geliyor? Kuaförde zaman ve para harcıyacağıma kendim yaparım cümlesi mi..? Yoksaaa..... aman yaa hiç şimdi oturup kendim yapamam bi profesyonele gitmek en iyisi cümlesi mi..? Öncelikle söylemem gerekiyorki kuaförlere hiç güvenmem günde en az 10 kişinin tırnaklarına manikür yapan bu maniküristler hijyenikmi diye hiç düşündünüz mü..? Üstelik en az 1 saat beklemelisiniz. Bildiğimiz güvendiğimiz yıllardır tanıdığımız bir kuaför varsa tabiki tercihimiz doğrudur ama sonuçta cuticle' lar kesilir iken kanama olabiliyor makas iyi temizlenip bakterileri alınmazsa o mikroplar size bulaşabiliyor kim bilir Allah Korusun hastalık bile edinebilirsiniz. Evde yaparak isee hem hastalık riskini yok etmiş ( tabiki sizde ürünlerinizi hijyenik tutmaya özen gösterin ) zaman ve paradan tasarruf etmiş hemde vaktinizi eğlenerek ( manikürünüzü TV başında veya bir YouTube videosu karşısında ) geçirebilirsiniz. Peki nasıl mı.? Aşağıda sizler için manikürümü yaparken bazı fotoğraflar çektim hazırsanız başlıyalıım......

İşte Malzemeleeer:
1 adet vazelin
Kağıt havlu
El kremi
Hafif derin bir kap
Limon( ben 2 tatlı kaşığı kullandım )
Zeytinyağı( ben 1 tatlı kaşığı kullandım )
Kabın 4/2 si sıcak su
Kağıt törpü( metal törpü tırnaklara çok zararlı )
Kulak Çubuğu
Aseton ve pamuk ( manikürden önce tırnağınızda oje varsa çıkarmak için )
1 beyaz oje
Manikür için ten rengi bir oje
Ve manikür bantları


İlk önce kabımıza 4/2 sıcak suyumuzu   2 tatlı kaşığı limonumuzu ve 1 tatlı kaşığı  zeytinyağımızı ekliyoruz.


Hazırlamış olduğumuz bu karışımın içine tüm tırnaklarımız yararlanacak şekilde ellerimizi kabın içerisine koyuyoruz.



10 dakika beklettikten sonra ellerimizi sudan çıkarıyoruz ve cuticle'larımızın yumuşaması için tüm tırnaklarımıza 5'er saniye masaj yapıyoruz.


Kulak çubuğumuzu alıp cuticle'larımızı itiyoruz.( bu işlemi cuticle iticileriylede yapabilirsiniz ben pamukla daha iyi olduğunu düşündüğüm için kulak çubuğu kullanıyorum )


Sıra geldi şekil vermeye ben küt tercih ediyorum çünki hem törpülemesi daha kolay hemde elime yakıştığını düşünüyorum.




Törpü işlemi bittikten sonra bir (ince) çoraba deneme yapıyoruz güzel bir sonuç almak için çorabı iki yandan çekip tırnağınızı test edin.



Törpü işleminden sonra tırnağımızın arkasında kalan tozlardan kurtulmak içinde ellerimizi yıkıyoruz.Tırnaklarımızın etrafına vazelin ellerimizede el kremi uyguluyoruz.(Tırnaklarımızın nemlenmesini sağlar tavsiyem gece yatmadan önce ojesiz tırnak etrafına uygulamanız)




İşte tırnaklarımızın son hali french manikurüde diğer konuda anlatıcam.











0 yorum:

Δημοσίευση σχολίου

 

PesPembe Hayatım Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos