Bloğuma Üye Olmaya Ne Dersin..?

11/2/13

Essence Extra LongLasting Eyeliner Pen..!!!

Gönderen Unknown zaman: 7:06 π.μ.
Herkeze selamlaar...!! Nasılsınız..? Yeni haftanın ilk postuyla karşınızdayım bu gün sizlere Essence'in extra longlasting eye liner pen'ini tanıtıcam!!
Uzun zaman önce bir eye liner arayışı içerisindeydim, jel eye liner'leri kullanmayı beceremiyen ben özellikle ve özellikle kalem eye liner arıyodum..Tesadüf Essence ojesi almaya gittiğimde bu eye liner'i gördüm orada tester'i falan vardı açtım baktım swatch yaptım falan çok beğendim üstelik sim siyah bir eye liner kendisi..Fiyatı mı..? 3.5 € gibi birşeydi bende hemen aldım..Gerçekten iyikide almışım dediğim ürünler arasında..
Peki hangi kalemdenmi bahsettiğimi soruyorsunuz.? İşte bu kalem..


Siz benim çektiğim çizgilere bakmayın sakınn..Sadece rengi gösterme amaçlı çekmiştim..
Ucu çok güzel, sivri ve yumuşacıkk yapıda..

1ml'lik bir ürün kendisi ama oldukça bereketli..Bitmiyo..
Kalıcılığı çok çok süper diyemeyeceğim..Gün içinde, eğer uzun süre dışarıda kalacaksanız tazelemeniz gerekebilir..Suya dayanıklı bir eye liner değil bu arada..

                                                     Sizin kararınız nedir bu eye liner hakkında..?
                                              Yorum yazar ve beni bilgilendirirseniz çok sevinirim..
                                                                          PembeTopuğum
                                                                               Sevgilerle..

0 yorum:

Δημοσίευση σχολίου

 

PesPembe Hayatım Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos