Bloğuma Üye Olmaya Ne Dersin..?

27/1/13

Tırnak Bakımım ( Gece )

Gönderen Unknown zaman: 3:17 μ.μ.
Herkese merhabaaaa uzun bir aradan sonra karşınızdayım normalde 2 günde bir yazı yazıcağımı söylemiştim fakat derslerden ve bilgisayardan bir türlü fırsat bulamadım...Hemen özrümü diliyor ve affedilmem için bir duyuru yapıyorum bu hafta haftanın her günü Pazartesiden Cuma'ya her gün bir yazı olacak bloğumda saati tam söyliyemiyorum çünki okul felan oluyor herneyse umarım affedilmişimdir.
Şimdi geçelim konumuza bugün sizlere gece yatmadan önce uyguladığım tırnak bakım ürünlerimi göstericem. Tırnak hassas ve keratinize bir yapı olduğundan en çok gece bakımına ihtiyaç duyar. Önce sizlere daha önce kullandığım bir formulü anlatıyım sprey ambalaja zeytinyağı koymuştum ve her gece yatmadan önce tırnak dibime masaj yaparak uyguluyordum ama yağ nedeniyle yatmaya gittiğimde ellerimi biryere dokundurmamam gerekiyordu çünki yağlanmak istemiyordum bu işlemi herhangi organik bir yağ ilede yapabilirsiniz önerilenler zeytin yağı, badem yağı, argan yağı. Bana çok pratik gelmediği için daha pratik olduğunu düşündüğüm bir yönteme geçtim.Peki bu nemi...?
İşte bu 3 lü:
Bayılıyorum bu 3'lüye.
1) uni VAZELİN extra
2) NIVEA pure & natural el kremi
3) PASTEL INSTANT Care in 8 hours Nail Growth

Şimdi ürünleri bir incelemeye nedersiniz..?
1) uni VAZELİN extra: Tüm aile bireylerinin güvenle kullanabileceği el, ayak, topuklar ve kuruyan cildinizi çatlamış dudaklarınızı nemlendiren ve koruyan saf beyaz vazelin...
Benim yorumum: Tamamen doğal olmakla beraber gerçekten nemlendirici bir vazelin kokusu çok güzel  üstelik hayvanlar üzerinde test edilmemiştir  ben çok sevdim ve sizlerede tavsiye ederim...



2) NIVEA pure & natural el kremi : İçindeki organik argan yağı nemlendirir korur ve kru ellere bakım 
yapar.Dermotolojik olarak test edilmiştir.Ürünün içerisinde paraben,silikon,renklendirici madde ve mineral yağ içermiyor,% 95 organik üründür.
Benim yorumum: Çok çok çok güzel bir ürün şiddetle tavsiye ederim az bir mitarı bile elinizi bütün gün yumuşacık tutmaya yetiyor.Organik olmasıda beni bu ürünü gözüm kapalı kullandırabiliyor.Aslında kuru eller için ama ben her el tipine tavsiye ederim.






3) PASTEL INSTANT Care in 8 hours Nail Growth: 8 saatlik gece bakımı !  8 saat boyunca tırnağa ihtiyacı olan besinleri kazandırır,bakımını yapar ve güçlendirerek zararlı dış etkenlere karşı korur.Deniz yosunu ekstraktları tırnaklarınızın günlük besin ihtiyacını karşılar ve sağlıklı uzatır.Çalkalayınız.Ojesiz temiz ve kuru tırnaklarınıza ihtiyaç duyulan sürece gece yatmadan önce uygulayınız.Sabah sıcak su ve sabun ile bu su bazlı ürünü kolayca çıkarabilirsiniz.
Benim yorumum: Kokusu harikaa şeker gibi kokuyor ancak çıkarması bazen biraz süre alabiliyor.Gerçekten tırnağı beslediğini düşünüyorum ve düzenli uygulandığında tırnağı uzattığını düşünüyorum.Problemli tırnaklara kırılan üstten kopuşma olan tırnaklara ve sağlıksız görünümlü tırnaklara tavsiye ederim.




Evet arkadaşlar size gece uyguladığım tırnak bakımımı anlattım umarım hoşunuza gitmiştir.Diğer yazımda görüşmek üzere öpüldünüüüüz...








0 yorum:

Δημοσίευση σχολίου

 

PesPembe Hayatım Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos