Bloğuma Üye Olmaya Ne Dersin..?

13/3/13

Evde BB Cream Yapalım...

Gönderen Unknown zaman: 8:49 π.μ.
Herkeze merhabaa..Bu gün sizlerle son zamanların popüleri olan bb creamlerden bahsetmek istiyorum..Makyaj yapan ve bb creamin ne demek olduğunu bilmeyen yoktur herhalde..? Ben anlatıyım bi yinede..BB kreme ben kısacası zayıf fondoten diyorum..Yani fondotenin hafifi..Genelde her gün makyaj yapan kızlar için önerilir çünki cilde hergün fondoten kullanmanın verdiği zararı vermez...10tl den tut 20-30 hatta 40 tl ye kadar var bu bb kremler..Ama biz para harcamadan güzel olmak istediğimiz için bunlarla ilgilenmiyoruz dimi kızlaar.? Hem ben içine koyulan zararlı maddelerden ve bazı markaların hayvanlar üzerinde yaptığı testlerden çook rahatsızım..Bunun üzerine oturdum uzun uzun düşündüm dedimki bir bb kremin içinde en fazla ne olabilirki..? Yazılar okudum videolar izlemedim ve yapmış olduğum kısa bir araştırma sonrası evde bb krem yapmaya karar verdim..Öncelikle yapıcağımız bb kremi 0tl ilede hiç ama hiç para harcamadan yapabilirsiniz..Nasıl mı..? Herkezin elinde kozmetik mağazalarında yapmış olduğu alışveriş sonrası verilen tester ürünler vardır dimi..? İşte bu gün onları kullanabilirsiniz..Yoksada canınız sağolsun evdeki eşyalarınızla yapabilirsiniz..Lafı uzatmadan( sanki hiç uzatmadım ) Yapılışına geçiyorum..

MALZEMELER:
Çook az bir miktar fondoten ( eğer tester kullandıysanız 1ml oluyorlar genelde hepsini boşaltabilirsiniz..)
Nemlendirici
Güneşten koruyucu yüz kremi
Yüz primeri( Koymasanızda olabilir onun dışında elinizde işte yüz serumu gibi testerlar varsa kullanabilirsiniz)
Yapacağımız bb kremi koymak için bir kab ( bitirmiş olduğunuz fondoten şişeniz varsa veya işte nivea el kremleri kabları olurya kapaklı onları kullanabilirsiniz oda olmadı watsons ve gratislerde satılan seyahatlık boyu kablardan uygununu alabilirsiniz)
YAPILIŞI:
Öncelikle kabımızı alıyoruz içine nemlendiricimizden koyuyoruz nemlendirici miktarı ne çok nede az olmalı eğer pompalı başlıklı bir nemlendiriciniz var ise 3 pomp sıkın yok ise göz kararı ne az nede çok orta bişeyler ayarlayın..Daha sonra yine tıpkı nemlendirici miktarında güneşten koruyucu yüz kremimizi ekliyoruz nemlendiriciyle aynı miktarda olmalarına dikkat edin..Bu aşamadan sonrada eğer yüz primeri kullanıcaksanız karışımımızın içine nemlendirici ve güneşten koruyucu kremden bir tık daha az olmasına özen gösterin..Ve son olarakta fondotenimizi ilave ediyoruz tester kullandıysak 1mllik tamamını boşaltın normal fondoten kullandıysanız ki başlığı pomp şeklinde oluyor genelde 2.5-3 pomp kullanabilirsiniz..Şimdi malzmelerimizin hepsini koyduk dimi..? Geriye kalan tek şey karıştırmak..Bu işlemide far fırçamızla veya eye liner fırçamızın arkasıyla yapabiliriz.. Çook iyice karıştırmalısınız..
Dikkat: Karışımımız bb krem rengini almışsa başarılı bir ürün olmuş demektir..BB krem rengi sütlü kahve tonlarında oluyor genelde..
Yaptıktan hemen sonra kullanmanız bana pek mantıklı gelmiyor açıkçası bence biraz bekletmelisiniz..
Bende deniycem şimdi sonuçlarını unutmassam size bildiricem..Ama tabiki hepimizin cilt tipi aynı değil...Ben beyenmiş olabilirim hiç beyenmeyenler olabilir..Bu yüzden yaptıktan sonra önce yüzünüzün küçük bir kısmına deneyin birkaç saat bekletin ve çıkarın..Yan etki etmediyse ürünü gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz..

Öptüm sizi ballaar..
Yorumlarınızı yazmayı unutmayın..



2 yorum:

Kelebek Etkisi on 13 Μαρτίου 2013 στις 12:34 μ.μ. είπε...

güzel bir yazı olmuş çok haklısın evde yapılabilir

Unknown on 13 Μαρτίου 2013 στις 12:43 μ.μ. είπε...

Teşekkür ederim..Ben çok pratik buldum..Hangi markayı alsam felan filan derdi yok..Hem içine ne koyduğunu biliyorsun sonuçta gönül rahatlığıyla yüzüne sürebirlisin..Öptüüm kocaman..

Δημοσίευση σχολίου

 

PesPembe Hayatım Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos