Bloğuma Üye Olmaya Ne Dersin..?

23/2/13

El Ele Verelim Hayvanlara Yardım Edelim...

Gönderen Pembe Topugum zaman: 9:25 π.μ. 0 yorum
Herkeze merhabaaa!! Nasılsınıız ? Günün 2. postuyla karşınızdayım..Bu postu yazmak için çook geciktim ama olsun...Youtube en sevilen kozmetik kanallarından Pembe Defter yine herzamanki gibi yardım etmeyi çok sevdiği yardım edecek birilerini bulmuş...Sokaktaki hayvanlara yardım...Günümüzde en olması gereken fakat bir çok insanın aldırış etmediği bir konu...Sadece videoyu izleyerek bu hayvanlara yardım etmiş olabilirsiniz..Pembe Defter arkadaşımız bir yarışmaya katılmış, kendileri arkadaşlarıyla kediciklerle ve markafoni kutularıyla video çekmişleer..Yarışmayı kazanması için videoyu izlemek gerekiyormuşşş en çok izlenen video kazanacak..Pembe Defter arkadaşımız eğer kazanırsa hayvanlara para bağışı yapıcak ve youtubede kozmetik üzerine 5 çekiliş..Bence çekiliş yapsada yapmasada kazanması gerek..O çok iyi biri...Bu videoyu izleyin paylaşın ve arkadaşımızın kazanmasına yardımcı olun...
Sokaktaki hayvanların bizlere ihtiyacı vaar!!
Ayyy yerim ben o kedoşlarıııı.....

Pembe Defter Youtube Kanalı

Öptüm sizi balllaar...

Saç Bakım Alışverişim Ve Yorumlarım...

Gönderen Pembe Topugum zaman: 9:10 π.μ. 2 yorum
Herkeze merhabaaa!!! Nasılsınız..? Umarım çok çok iyisinizdiir..Uzun zamandır yazı yazmadım, daha doğrusu yazamadıım hanımlar..Okuldu, sınavdı,şuydu buydu derken bir baktım 1 haftadır yazı yüklememişim...Hmmm çok kızdım kendime.Neyse bu gün sizlere geçenlerde cumartesi günü yapmış olduğum bir alışverişim vardı bölüm bölüm paylaşmıştım..Hatırladınız mı?? İştee orada almış olduğum ürünlerin yine bölüm bölüm yorumunu yapıcam..
Saç bakım alışverişim ve yorumlarım..

1-Gliss-Ultimate Repair Shampoo: Öncelikle çok önerilen bir üründü bu.Saçlarım boyalı değil ısı ayda bir gibi bazende hiç kullanmıyorum.Yani anlıyacağınız saçlarım yıpranmıyo.Neden gidipte bu şampuanı aldım hiç bilmiyorum.Şimdi gelelim asıl yorumuma,en önemli bir şey kokusu çok kötüü en azından benim için..Benim saçımda iğrenç kötü bir koku bıraktı..Hiç sevmedim bu ürünü.Almayı düşünüyorsanız eğer saçınız yıpranmış ise iyi geleceğini düşünüyorum ama almadan önce bir koklayın arkadaşlar....
2-Loreal Paris-Elvive Extraordinary Oil: Aynı şampuan gibi bu ürünü bir çok arkadaşım önerdi hatta bloğuma fotoğrafını koyduğumdada bir arkadaş mesaj olarak ben çok memnunum demişti.Açıkçası düzenli kullandığım söylenemez,ama gözle görünür biir performans aldım diyebilirim..Kokusu idare eder ve kalıcı.Saçıma yumuşacık parlak bir his veriyo..İçeriğinden çok memnunum bir sürü çiçek ve değişik yararlı yağlar kullanılmış..Almanızı tavsiye ederim..
3-John Frieda-Sheer Blonde Conditioner:John Frieda markasının methini çook uzun zamandır duyuyordum,yaşadığım ülkede yoktu ve netten sipariş vermeyi düşünüyordum..Alışverişe gittiğim yerde serumları şampuanları nerdeyse tüm ürünleri vardı diyebilirim bende bunu seçtim.İddia ettiği saça yumuşaklık ve parlaklık vermesi..Yumuşaklık vermediği benim saçımda kesin parlaklık ııım eh işte..Bu üründe şampuan gibi kokusu çook kötü ve inanılmaz kalıcı..Bu ürün ve şampuanı maalesef kullanamıycam ya çöpe gidecekler yada bir arkadaşıma tek neden ise kokularıı..
 Bu alışverişte toplam 16.58€ ödemişim neye nekadar ödediğimi görmek için Saç Bakım Alışverişim konuma göz atabilirsiniz..

Öptüm ballar...

16/2/13

Blog Çekilişi...

Gönderen Pembe Topugum zaman: 4:47 π.μ. 0 yorum
Herkeze merhabaa!!! Bu gün sizlere bloggerlarda gördüğüm bazı çekilişlerden bahsedicem....
1. Güzel mi güzel takip etmeyi en çok sevdiğim bloglar arasında yer alan Kozmetik Aynası bloğu her zamanki gibi okuyucularına hediyeler vermeye devam ediyor...Essence markasının Twilight serisini kaçırdınızmı..? yadaa bulamadınızmı..? Sakın üzülmeyin çünki Kozmetik Aynası blogger arkadaşımız bunları düşünmüş bizlere sahip olma imkanı tanımış...
İşte hediyeler::


bu hediyelere sahip olmak istiyorsanız tek yapmanız gereken şey bloğunu izlemeniz ve yorum bırakmanız..
Kozmetik Aynası bloğuna buradan ulaşabilirsiniz..

13/2/13

Cilt Bakım Alışverişim...

Gönderen Pembe Topugum zaman: 8:14 π.μ. 0 yorum
Herkeze merhaba!! Biliyorsunuz ki cumartesi epey büyük bir alışveriş yaptım...Hepsini paylaşmaya kalktım işin içinden çıkamadım,bende bölüm bölüm paylaşmaya karar verdim..Bu gün sizlere cilt bakım alışverişimi anlatıcam,neler aldığımı paylaşıcam..
Evdeki bir çok cilt bakım ürünümü beğenmiyordum ve uzun zamandır cilt tipime uygun verdiğim paraya deyecek ürünler almak istiyordum..Aslında biraz üşengeç olduğum için çok fazla ürün kullanamıyorum, bende kullanıcağım kadarıyla ürün aldım..Nette uzun bir araştırmaca sonucu bir çoğu insanı memnun bırakan ve benimde memnun kalacağımı düşündüğüm ürünler almaya karar verdim...Hangi ürünlerimi aldım..?
İşte bu ürünleri:
Alınan ürünler:
-Loreal Paris, Perfect Clean köpük yüz temizleme jeli,
- Nivea Visage, yüz toniği,
- Nivea Visage, makyaj temizleme mendilleri.

Aslında 2 ürün almıştım ama gittiğim yerde müthiş kampanyalar olduğu için makyaj temizleme mendili hediye geldi...

Ürünlerin fiyatları:
Köpük yüz temizleme jeli fiyatı: 5.85€
Toniğin fiyatı: 5.69€
Makyaj temizleme mendilleri hediyee..

Ürünler yeni alındı ve hiç denenmedi...Denedikten ürünleri yarıladıktan sonra yorumlarımı sizlere bildireceğim...
Sevgilerimle....................

12/2/13

Saç Bakım Alışverişim..

Gönderen Pembe Topugum zaman: 5:48 π.μ. 2 yorum
Herkeze merhabaa!! Bu gün sizlere yapmış olduğum Cumartesi alışverişimden saç bakım ürünlerimi göstericem...Biliyorsunuz daha önce Loreal'in arjin dirençli şampuanını kullanıyordum çokta memnundum..Resmen şampuanı evde stock'lamışım yaaa, bir kaç hafta önce farkettim ve kendimce onları bitirme projesi yaptım..Hepsini bitirdim nerdeyse sadece 1 tane yarım kaldı,bende artık başka markalar denemek istediğimden onu anneme verdim bende cumartesi alışverişimden kendime yeni saç bakım ürünleri aldım...Almak istediğim son bir ürün daha var ama onu almaya nasip olmadı cumartesi günü,herneyse alınca gösteririm sizlere..
İşte ürünler..
Aldığım ürünler:
-Schwazkoph Gliss, Ultimate Repair Şampuanı,
-Loreal Paris Elvive,Saç bakım yağı,
-John Frieda Collection, sheer blonde saç kremi.

Gelelim ürünleri ne kadar aldığıma...Gittiğim market'in üyesi olduğumdan dolayı bir çok ürünü indirimli aldığımı söyliyebilirim..

                                                                     Ürünlerin Fiyatları:
Şampuanın fiyatı: 4.69 € dan 2.39€ ya geldi üyeliğimden dolayı..
Saç bakım yağının fiyatı: 9.69€
Saç kreminin fiyatı: 9€ dan 4.5 € ya geldi üyeliğimden dolayı..

Saç bakım alışvarişim bu kadardı bu ürünleri henüz yeni aldığımdan deneme fırsatım olmadı...Zaten 1 denemeyle yorumlanacak ürünler olmadıklarını düşünüyorum ambalajları yarılıyım sonuçları sizlere bildiricem...
Sevgilerle.................
Beni Youtubede Bul

11/2/13

Essence Extra LongLasting Eyeliner Pen..!!!

Gönderen Pembe Topugum zaman: 7:06 π.μ. 0 yorum
Herkeze selamlaar...!! Nasılsınız..? Yeni haftanın ilk postuyla karşınızdayım bu gün sizlere Essence'in extra longlasting eye liner pen'ini tanıtıcam!!
Uzun zaman önce bir eye liner arayışı içerisindeydim, jel eye liner'leri kullanmayı beceremiyen ben özellikle ve özellikle kalem eye liner arıyodum..Tesadüf Essence ojesi almaya gittiğimde bu eye liner'i gördüm orada tester'i falan vardı açtım baktım swatch yaptım falan çok beğendim üstelik sim siyah bir eye liner kendisi..Fiyatı mı..? 3.5 € gibi birşeydi bende hemen aldım..Gerçekten iyikide almışım dediğim ürünler arasında..
Peki hangi kalemdenmi bahsettiğimi soruyorsunuz.? İşte bu kalem..


Siz benim çektiğim çizgilere bakmayın sakınn..Sadece rengi gösterme amaçlı çekmiştim..
Ucu çok güzel, sivri ve yumuşacıkk yapıda..

1ml'lik bir ürün kendisi ama oldukça bereketli..Bitmiyo..
Kalıcılığı çok çok süper diyemeyeceğim..Gün içinde, eğer uzun süre dışarıda kalacaksanız tazelemeniz gerekebilir..Suya dayanıklı bir eye liner değil bu arada..

                                                     Sizin kararınız nedir bu eye liner hakkında..?
                                              Yorum yazar ve beni bilgilendirirseniz çok sevinirim..
                                                                          PembeTopuğum
                                                                               Sevgilerle..

10/2/13

Tırnak Bakım Alışverişim...

Gönderen Pembe Topugum zaman: 10:06 π.μ. 0 yorum
Herkeze merhaba!! Biliyorsunuz ki cumartesi epey büyük bir alışveriş yaptım...Hepsini paylaşmaya kalktım işin içinden çıkamadım,bende bölüm bölüm paylaşmaya karar verdim..Bu gün sizlere tırnak bakım alışverişimi anlatıcam...Uzuuun zamandır almak istediğim tırnak ürünleriydi bunlar...Sonunda kavuştum canlarıma...
İşte canlarım:

Cumartesi alışverişimin en çoğu tırnak üzerine sanırım...

           Alınan ürünler:
- Sanitas, elektronik manikür-pedikür seti,
- Acetone, oje çıkarıcı yağı,
- Sephora O.P.I, base coat,
-Sephora O.P.I, top coat,
- Essence colour & go, 118 little miss sunrise hardal renkteki oje.

Oje çıkarıcı yağı dışında hepsine acil ihtiyacım vardı diyebilirim..

Ürün Fiyatları:
Elektronik manikür- pedikür setinin  fiyatı: 20 €,
Oje çıkarıcı yağın fiyatı: 1.20 € dan 0.99 Cent,
Base coat: 9€
Top coat: 9€
Ojenin fiyatı: 1.99 €

Bu konuyla yaptığım alışverişi noktalıyorum...
Aldığım ürünlerden sadece manikür-pedikür setini kullandım ve müthişşş diye bilirim..
Ürünlerinin hepsini kullanıp yorumlayacağım en kısa sürede...
Aklınıza takılan bir soru , merak ettiğiniz herhangi bir sorununuz varsa yorum yazmayı unutmayın..Yoksada unutmayın çünki sizler yorum yazınca çok mutlu oluyorum..

Sevgilerle.............

Bu Gün Ne Sürdüm..?

Gönderen Pembe Topugum zaman: 8:27 π.μ. 0 yorum
Herkeze merhabaa!! İlk bu gün ne sürdüm post'uyla karşınızdayım..Bu gün tırnaklarım doğal olsun istedim vee nude bir oje sürdüm...Nude ojeleri severim çünki benim açımdan giydiğiniz giysiye taktığınız takıya uygun bir ojeniz yoksa hiiçç dert etmiyorsunuz hemen nude ojenizi sürüyorsunuz...Benim seçimim Essence markasının nude glam serisinin daha öncede Essence ojelerim postumda gösterdiğim 04 iced latte tarafından oldu...Daha önce 03 cotton candy kullandım ve 6-7 katta rengini anca verdi sonra bende gidip 1 ton daha koyu rengini yani 04 numarayı aldım...İyikide almışım rengini 2 bilemedin 3 katta tam veriyo..Zaten Essence ojelerinin fırçalarıda oldukça geniş olduğu için uygulaması kolay ve pratik..

Bu ojenin diğer denediğim tüm Essence nude glam serisindeki ojeler gibi bir sorunu var...Oje kurumuyooooo!!! 10-15 dakika anca kurutabildim ama sonuç için değer diyebilirim..Vaktiniz kısıtlıyken kullanmamanızı tavsiye ederim..

İşte sonuç:


Etrafa taşırmalardan dolayı özür dilerim..EEE napıyım yeni sürmüştüm hemen size göstermek istedim unutmuşum etrafı temizlemeyi...

                              Siz nedersiniz..? Beğendiniz mi..? Yorumlarınızı bekliyorum!!!

                                                    Youtube Kanalıma Tık Tık

8/2/13

Clinique Tester'larım Ve Yorumlarım...

Gönderen Pembe Topugum zaman: 12:54 μ.μ. 0 yorum
Merhabaaa hepinizee!! Bu günki  konumuz Clinique markası.Geçen kozmetik alışverişi yaptığım bir maza bir sürü tester ürün verdi...Bir çoğu parfüm olmakla beraber arasında bir tanesi vardıki çok çok ilgimi çekti..Bu günde sizlere ondan bahsedicem, ha bu arada söyliyeceğim bu tester ürününü 3 kişi denedi 3'ümüzde aynı fikirdeyiz.
İşte verilen tester ürün:
Bu tester'in içinde:
- Yüz temizleme jeli,
- Rahatlatıcı ferahlatıcı tonik,
- Nemlendirici
bulunmakta...

Tüm ürünler  kitab gibi bir yerin içersinde 2 günlük gece gündüz olmak üzere 4 tane bulunmalta. İnsanlara kolaylık için numaralarla ve kolay kullanımlı paketiyle dizayn edinmiş..


Şimdi bazılarınız diyebilir aaa o kadar küçücük bir kullanımlık hayatta yetmez diye.
Bende cevap veriyorum,
yeterde artar diye..
Hepsi öyle bir dizayn edilmişki ürünlerin miktarı orada az görünmesine rağmen artıyo bile özellikle nemlendiricinin çok az bir miktarı bile yetiyo..

Ürünleri detaylı görelim..

Ürünün sıralamasına göre:
Bu etabı anlatmam biraz saçma olucak ama olsun anlatıyım normal urunleri kullandığımız gibi
- önce yüz yıkama jeli ile yüzümüzü temizler,
- ardından toniğimizle ferahlatır,
- son olarakta nemlendiririz.

Örnekler:




Ürünü detaylıca gördiniz sıra geldi benim yorumlarıma:

Ürünü beğendimmi..? Büyük boyutlarını alırmıydım..?
Tek kelimeyle bayıldım bu ürünlere kesinlikle bu setin büyük boyutlarını alıcam..( Tabii elimdeki bir sürü yıkama jeli bitince )

Kimlere tavsiye ederdim..? Kimlere etmezdim..?

Tüm yaş grupları için uygundur herhangi bir yerinde 25 yaş üzeri vs. gibi yazı görmedim..
Herkeze tavsiye ederim..


Etkisi nedir..? Neden bu kadar çok sevdim bu ürünü..?
- Yüz yıkama jelinin herhangi bir yerden yardim almadan fırça vs. derinlemesine temizliyor ve bunu hissedebiliyorsunuz..
- Toniği şu ana kadar denediğim en güzel tonikler arasında öyle bir ferahlatıcı rahatlatıcı etkisi varkiii..Toniğini bir disk pamuğun üzerine sıkıp kullanıyorsunuz, suratınızı siliyorsunuz ve pamukta tüm kalıntıları görebilirsiniz öyle güzel temizliyorki harika.
- Nemlendiricisi diğer ürünlere nazaran çok daha küçük amaa çook daha bereketli çok küçük bir miktarı bile yüzünüzü gün/gece nemlendirmeye yetiyor.
Bu ürünlerinin kısaca etkileri yüzünüzü temizliyor etkisini size yaşatıyor ve böyle saten pürüzsüz bir etki ediyor..

Kısaca bu kadardı bu tester hakkında yazıcaklarım, bi tester için oldukça fazla zaten..
Hepinizi öpüyorum başka bir konuda görişmek üzzere hoşçakalıın..


Yorumlarınızı bekliyorum...




5/2/13

Essence Ojelerim..

Gönderen Pembe Topugum zaman: 12:58 μ.μ. 3 yorum
Herkeze merhabaa!!! Yeni post'uma hoşgeldinizz. Bu gün sizlere drugstore markası olan Essence'nin  ojelerinden bahsedicem.Epeydir bir Essence kullanıcısı olduğum içinde yorumlarımın adil olucağını düşünüyorum..
Hazırsanız Başlıyalım.
Essence ojelerinle ilk tanışmam nude glam serisinin üzerine oldu.Açıkçası o aldığım oje rengini 3 katta zor verdiği için Essence standlarına yaklaşamaz oldum.Daha sonra bir eye-liner ve rimelini deneyince çok memnun kaldığımı görünce koştum Essence standına( nude glam serisine değil tabikide ). Siyah ve Youtube'de tavsiye edilen bir oje vardı o ikisini aldım..Eve gelince aman Allahım hemen denemeliyim dedim, başladım oje sürünmeye....Alın kızlar kırmızı kaleminizi elinize şimdi söyliyeceğim şeyi başlayın çizmeye..TEK KATTA İKİSİDE RENGİNİ TAM VERDİ 2 DAKIKA BILE OLMADAN KURUDU.Evet üstelik ne bi top coat nede kurutucu sprey kullanmadan...Neyse daha fazla devam etmiyim ve ojelere geçiyim.Şu an 5 şubat 2013, 9 tane Essence ojem bulunmakta..Peki bunlar nelermi..?
Hemen gösteriyim: Bunlar ilk 5'i
 Bunlarda diğer 4'ü
Sanırım fotoğraflarda herşey net ama eğer beğenmediyseniz lütfen yorumlar kısmına yazın bende diğer oje fotoğrafı koyacağım zaman zevkinize yöneliyim..

Bu iki fotoğraftan şimdi sizlere en sevdiklerimi ve kaliteli bulduklarımı söylüycem..
132 numara, 04 numara , 144 numara, 101 numara, 122 numara , 02 numara , 71 numara. Bu saydığım ojeleri çok seviyorum beğeniyorum ve kaliteli buluyorum, çünki hepsi rengini tam veriyo 1 katta 02 numara hariç kurumalarıda süper hızlı yine 02 numara hariç...

Burda fiyatları 1,99 €
Türkiyedede o civarlarda yalnız sadece Gratislerde bulabilirsiniz..

Hepinizi çok seviyorum by by......................
Youtube Kanalımda Ufacık Bir Gezintiye Nedersin..?

3/2/13

Bloğuma Nasıl Üye Olunur..?

Gönderen Pembe Topugum zaman: 4:08 π.μ. 0 yorum
Merhaba arkadaşlar bu gün Youtube'tan aldığım bir mesaj üzerine sizlere bloğuma nasıl üye olunur post'u yazıyorum.Çok basit , umarım anlarsınız..
Hazırsanız Başlıyalım.
Burada genel girişi anlatıyorum.
Burada mavi butona tıkladıktan sonra yapmamız gerekenleri anlatıyorum.

Burada Google seçeneğini seçtikten sonra yapmamız gerekenleri anlatıyorum.


Burada hesabımıza giriş yaptıktan sonra yapmamız gerekenleri anlatıyorum.


Burada ise PesPembe Hayatım Bloğuna üye olmak için son adımı anlatıyorum.


İşte bu kadar kolay ve basit.

Sorularınızı post'un altına veya Youtube kanalımdan özel mesaj olarak gönderebilirsiniz.

Öptüm çokk..

2/2/13

Benim Hakkımda 13 Gerçek!!!

Gönderen Pembe Topugum zaman: 2:40 μ.μ. 0 yorum
Merhabaaalar!!! Hehehe bu günün 2. post'uyla karşınızdayım sizlere bu hafta hafta içi her gün post yazıcağımı söylemiştim.Ben sözümü tuttum hatta bazı günler günde 2 post bile yazdım.Yoksa bloğuma hala abone olmadınmı..? Bloğumun sağ köşesinde bulunan sende takip et yazısının alt kısmında bulunan mavi butoncuğa tıklıyarak bu bloğu takip edebilir bir çok şeyden faydanalabilirsiniz ayrıca bloğumu takip etmek için bir blogger olmak zorunda değilsiniz sadece bir gmail hesabınızın olması yeterli.Neyse kısaca bu haftayı özet geçtikten sonra gelelim konumuza.Bir çok blogta gördüğüm çok hosuma giden bir post..
Hazırsanız Başlıyalım..
Benim Hakkımda 15 Gerçek!!!
1) Sanırım burcumdan kaynaklanıyor ve çok inatçıyım.
2) Benim dediğim olmazsa olmaz.
3) Tam kelimeyle bir oje hastasıyım.
4) Hayvanları çok severim, 1 kedim var.
5) Arkadaşlarımla alışveriş yapmayı çok severim.
6) En sevdiğüm giyim mağazası BERSHKA.
7) Çok çabuk kızarım.
8) Çok duygusalım.
9) Yemek yapmayı çok severim.
10) En sevdiğim kozmetik mağazası HONDOS CENTER.
11) En sevdiğim drugstore markası ESSENCE.
12) Ütüden nefret ederim.
13) Pembe rengine aşığım.

Evvet umarım beğenmişsinizdir kısa oldu ama 13 gerçek bu!                                                       Youtube Kanalıma Tık Tık

Favori Lip Balm'ım..

Gönderen Pembe Topugum zaman: 6:05 π.μ. 0 yorum
Merhabalar, yeni post'uma hoşgeldiniiz. Bu gün sizlere en sevdiğim şu ana kadar hiç bir lip balm'dan bu ladar memnun kalmadığım bana ilkleri yaşatan bu lip balm'ı anlatıcam..
Peki beni bu kadar memnun bırakan lip balm ne..?
Nivea Pure & Natural - Olive & Lemon  Lip balm'ı


Burda liposan diye geçiyor ama o liposan yazan yerinde Türkiyede Nivea yazıyor..

Bu Lip balm'ı Neden Bu Kadar Çok Seviyorum..?

1) Bu ürün %95 organik paraben,mineral oil ve silikon içermez.
2) Nemlendirmesi çok güzel ve dayanıklı.
3) Zeytin ve Limon zaten insana yararları sayılamaz bu lip balm bunları içeriyor ve gözüm kapalı kullanabilirim böylesine organik bir ürünü.

Ürün hakkında yorumlarım..

Şu ana kadar hayatımda hiç bir lip balmdan bu kadar memnun kalmamıştım, hiç birini bu kadar sevmemiştim, hiç birini bitirmemiştim..

Bitince tekrar alırmıyım..?
Kesinlikle evet,evet,evet..

Kullanımı , Kokusu vs..
Yapısı çok güzel ve kullanımı çok rahat, kokusu herkezin hoşuna gidebilecek  şekilde değil ama buda ürünün eksisi olsun yaa..

İşte ürün..



Kimlere tavsiye ederim..?
Büyük küçük herkeze, Kuru çatlamış normal tüm dudak tipine yani kısaca 7 den 70 e herkeze tavsiyem.Çok öpüldünüz..

1/2/13

11 Soru Mimi !!! Mimlendiiiniiz...

Gönderen Pembe Topugum zaman: 11:58 π.μ. 4 yorum
Hehehe Merhaba herkeze bu gün bir mim yapıcam Blogger'lar  arası çok popüler bir mim gerçi ben mimlenmedim ama çok hoşuma gittiği için yapıcam.Bu arada yazımın sonundada bazı kişileri mimliycem..
Hazırmısınız..? Başlıyalımmı..?

                             Soru 1) Çantanızdan eksik etmediğiniz 3 şey nedir..?
                             Cevap 1) El kremi, lip balm, Su
                    Soru 2) Bir bayana asla yakıştırmadığınız hareket/davranış nedir..?
                    Cevap 2) Dünyanın kendi etrrafında döndüğünü düşünmesi..



Soru 3) Aşk sizin için ne ifade eder..?
Cevap 3) Aşkı tek kelimeyle anlatmak gerekirse " aklın beyni terkedişi" diye cevap verirdim..



 Soru 4) Makyaj mı doğallık mı..?
Cevap 4) Doğal makyaj !!!

Soru 5) Burçlara inanırmısınız..? Burcunuz nedir..?
Cevap 5) Burçlara az çok inanırım çünki her insan gerçekten burç özelliğini taşıyor..Koç burcuyum..


Soru 6) Kozmetik mağazalarında ilk yöneldiğiniz reyon hangisidir..?
Cevap 6) Tabiki benim gibi bir oje delisi!!! Oje standı...


                   Soru 7) Filmi yapılan kitablar hakkında ne düşünüyorsunuz..?
Soru 7) Çok ta iyi bulmuyorum kitabtaki gibi heyecanlı olmuyor bence...Ama hoşuma gidenlerde yok değil yani..

                       Soru 8) Makyajınızın olmazsa olmazı nedir..?
                      Cevap 8) Kesinlikle lip gloss...

Soru 9) Hangi parfümü kullanıyorsun..?
Cevap 9) Şu aralar Britney Spears Fantasy'e takmış durumdayım..


                                                                                          
                   Soru 10) Bir bayanla bir erkeğin en bariz farkı sizce nedir..?
                   Cevap 10) Tabikide hayata bakış açıları..


Soru 11) Bloğunuza ne tür yazı yazmaktan hoşlanırsınız..?
Cevap 11) Daha çok kozmetik ve bakım yazıları yazmaktan çok hoşlanırım..




Eeevet konunun sonuuu !!!
Bu mim soruları  mor rimel bloğundan alıntıdır..
Mimlediğim bloglar: Yolunneresindeyim Blogspot, Kozmetik Dosyası Blogspot, Giz Kozmetik Blogspot,Ve Ece Gürbüz Blogspot.

Bu konunun altına sorularınızı veya yazmamı istediğiniz konuları yazabilirsiniz..Öpüldünüüüz..
                                          Youtube Kanalımda Küçük Bir Gezinti..?

 

PesPembe Hayatım Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos