Bloğuma Üye Olmaya Ne Dersin..?

2/2/13

Benim Hakkımda 13 Gerçek!!!

Gönderen Unknown zaman: 2:40 μ.μ.
Merhabaaalar!!! Hehehe bu günün 2. post'uyla karşınızdayım sizlere bu hafta hafta içi her gün post yazıcağımı söylemiştim.Ben sözümü tuttum hatta bazı günler günde 2 post bile yazdım.Yoksa bloğuma hala abone olmadınmı..? Bloğumun sağ köşesinde bulunan sende takip et yazısının alt kısmında bulunan mavi butoncuğa tıklıyarak bu bloğu takip edebilir bir çok şeyden faydanalabilirsiniz ayrıca bloğumu takip etmek için bir blogger olmak zorunda değilsiniz sadece bir gmail hesabınızın olması yeterli.Neyse kısaca bu haftayı özet geçtikten sonra gelelim konumuza.Bir çok blogta gördüğüm çok hosuma giden bir post..
Hazırsanız Başlıyalım..
Benim Hakkımda 15 Gerçek!!!
1) Sanırım burcumdan kaynaklanıyor ve çok inatçıyım.
2) Benim dediğim olmazsa olmaz.
3) Tam kelimeyle bir oje hastasıyım.
4) Hayvanları çok severim, 1 kedim var.
5) Arkadaşlarımla alışveriş yapmayı çok severim.
6) En sevdiğüm giyim mağazası BERSHKA.
7) Çok çabuk kızarım.
8) Çok duygusalım.
9) Yemek yapmayı çok severim.
10) En sevdiğim kozmetik mağazası HONDOS CENTER.
11) En sevdiğim drugstore markası ESSENCE.
12) Ütüden nefret ederim.
13) Pembe rengine aşığım.

Evvet umarım beğenmişsinizdir kısa oldu ama 13 gerçek bu!                                                       Youtube Kanalıma Tık Tık

0 yorum:

Δημοσίευση σχολίου

 

PesPembe Hayatım Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos