Bloğuma Üye Olmaya Ne Dersin..?

1/3/13

Blog Problemlerim Ve Cilt Bakım Alışverişimin Yorumlarımm..

Gönderen Unknown zaman: 5:36 π.μ.
Herkeze merhabaaa!! Arayı yine bayağı uzattım...Yaa blogger felan olmaz benden..Arkadaşlar hemen kısa bir özet geçmek istiyorum sizlere neden çok sıklıkla yazı koyamadığıma dayir..Laptop ile aramız hiç iyi değil onla sadece yazı yazabiliyorum fotoğraf yükleyemiyorum..Telefonum desem çok çok çok zor oluyor...İşimiz masaüstüne düşüyor yine onunda açması biraz zahmetli olduğu için üşeniyorum biraz..Fotoğraflarmı? işin en zor kısmı çek,düzelt,indir daha sonrada bloğa koy ışık ayarla...Gerçekten çok zor..Ben pes etmek istemiyorum çünki boş zamanlarımda yazmak bilgi vermek çok iyi geliyor..Neysee..
Bu gün sizlere cilt bakım alışverişim için daha önceden almış olduğum hatta sizlerle paylaşmıştım aşağılara bakarsanız görebilirsiniz oradan almış olduğum ürünlerin yorumlarını yapıcam..Çok fazla bir şey almamıştım,aslında bilerek yaptım bunu çünki bazen üşeniyorum ve ürünler olduğu gibi elimde kalıyor..Yazık oluyor..Bende bu sefer çok zamanımı almıycak sürekli kullanabileceğim ürünleri seçtim..
 İşte bu iki üründü..!!( Bunları bile bazen kullanmaya üşeniyorum )
1-Loreal Paris-Perfect Clean: Bu ürün hemen hemen tüm bloglarda var zaten.Benimde pedinden dolayı bir ilgimi çekti.Başladım araştırmalara,nerdeyse okuduğum 10 blogtan 9 u beğenmiş tavsiye ediyordu.Benimde yüz yıkama jeline ihtiyacım olunca dedim tercihimi bu üründen yapıyım..İyikide yapmışım,çok memnun kaldım.Elimdeki yani fotoğrafta gördüğünüz kuru ve hassas ciltler için olanı..Öncelikle çok çok iyi temizliyor,yani okadar güzelki hissediyorsunuz..Köpürmesi ped i birkaç kez ıslatınca çok iyi..Ben çok beğendim kokusundada problem yok..Bu ürünü şu ana kadar denediğim en iyi yüz temizleme jeli ilan ediyorum bitincede tekrar tekrar alıcam..Fiyatları Türkiyede Gratiste watsonslarda varmı bilmiyorum 10 ila 14 arası farklı ama ilgilenirseniz 8 mart kadınlar günü indirimi yapıyo gratis oradan temin edebilirsiniz hemde daha ucuz fiyata..
Ürünü biraz incelemeye ne dersiniz..?
Bu ped çok güzeel..
Her ne kadar göremesenizde işte yapısı:( ve fotoğraf makinesi ipi :) )
2-Nivea-Visage: Bu ürünü kozmetik alışverişimi yaptığım yerde sürekli görüyordum dikkatimi çekiyordu..Araştırdım biraz ve gerçekten bazı kiişilerde aşk bazı kişilerde nefret ilişkisi yaratmış..Öncelikle iddia ettiği cildi yumaşacık ve pürüzsüz saten yapıya getirmesi...Bunuda çok iyi yerine getiriyor..Ferahlatıcı tazeleyici fresh etkisi arıyorsanız bit tonikte bu size göre değil..Elimdeki yine kuru ve hassas ciltler için olanı ve ben çok çok çok memnunum..Pamukla alıp temizlediğimde pamukta eğer cildim iyi temizlenmediyse kalan pislikler var resmen..Çok iyi temizliyor hele elimdeki şu ikili yani yüz temizleme jeliyle resmen yüzümüz renk tonunu açıyorlar..Kokusu çok güzel hissiyatı çok güzel..Kendinize bir tonik arıyorsanız çok çok tavsiye ederim..Yağlı veya karma cildi için olanıda mevcut yüz yıkama jeli gibi..



Eğer sizde benim gibi biraz üşengeçseniz bu iki ürünün cilt tipinize uyan seçeneklerini alabilirsiniz..

Öptüm ballarım..

2 yorum:

Unknown on 7 Μαρτίου 2013 στις 7:04 π.μ. είπε...

Fotograf makinanın ipi görünmemiş ve ya ben göremedim hihi :) Bu arada mimlendin eğer yapmak istersen uğramayı unutma http://ecegurbuz.blogspot.com/2013/03/terleten-mim.html

Unknown on 9 Μαρτίου 2013 στις 1:07 μ.μ. είπε...

Fotografin sag alt kosesinde :)) Cok tesekkur ederim tabikide mim`i yapmayi cok isterim...Hemen bakiyorum..

Δημοσίευση σχολίου

 

PesPembe Hayatım Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos