Bloğuma Üye Olmaya Ne Dersin..?

10/3/13

Terleten Mim..Mimlendiim..

Gönderen Unknown zaman: 9:38 π.μ.
Herkeze merhabalar..Bu günki postumuz bir mim olacak..Kısacası telreten bir mim çünki neredeyse benim hakkımda tüm gerçekleri öğrenceksiniz...Peki beni kimmi mimledii..? Sevgili Ece Gürbüz kendisini çok severim oda bilir..Bloğu desen uğramanıza değer..Ona çok teşekkür ediyorum ve hazırsanız lafı uzatmadan başlıyorum..=)
1 - En son kime yalan söyledin? Neden?
En son okuldan arkadaşıma bir yalan sölemiştim....(Ona bir sürpriz yapıyordukda..Gerekliydi yani)
2 - Biz okumuyoruz farz et, kendine bir itirafta bulun...
Bloğuna ne zamandır yazı yazmıyorsuuun...Tembelliği bırakta yazı yaz..=)
3 - Şu an istediğin işi mi yapıyorsun?
Şu anda iş yapmıyorum...Öğrenciyim..
4 - Mutlu musun?
Evet insanın sevdikleri ailesi yanında olunca neden mutlu olasanki..?
5 - Keşke..?
Keşke kedim kaybolmasaydı...
6 - Sence ideal eş nasıl olmalı?
Ece ye katılarak kötü özelliklerinden arındırılmı olmalı..
7 - Nerede yaşıyorsun ve ömrünü nerede geçirmek istiyorsun?
Yunanistanın küçük şehirlerinden birinde...Pariste yaşamayı çok isterdim veya Amerika..Ama buunduğum  yerdende memnunum..
8 - Korkuların neler?
Kapalı yerlerde kalmaktan ve karanlıktan çok korkarım..
9 - Seni en çok ne mutlu eder?
Alışveriiiişş......
10 - Hayatında en çok utandığın an /anı?
Ben genelde biraz utangacımdır...Özellikle yeni insanlarla tanışırken..
11 - Kendinde en sevmediğin özellik?
Çok sabırsızım..Bir insan konuşurken bile lafını bitirmesini bazen bekliyemiyorum..

Sandığım kadarda terlemedim açıkçası....Bu postu okuyan ve hoşuna giden herkezi mimledikten sonraa...
Kozmetik Aynası
Kardelen Blog
Makyaj Kelebeği
Mor Rimel
Makyaj Eşyalarım

Mimliyorum.....Eğer sizde yaptıysanız linkini aşağı paylaşmayı unutmayın..Yorumlarınızı bekliyorum..

Öptüm sizi ballaar...





7 yorum:

Unknown on 10 Μαρτίου 2013 στις 10:25 π.μ. είπε...

Bıtanemm çok ama çok teşekkür mim için :) Ama ben yapmıştım bu mimi bakmak istersen
http://kozmetikaynasi.blogspot.com/2013/03/mimlendimm.html

Ama beni unutmadığın için sonsuz teşekkürlerimi iletiyorumm.Kocamannn öpüldünnn :*

Unknown on 10 Μαρτίου 2013 στις 10:53 π.μ. είπε...

Aaaayy bloğunun çok sıkı takipçisiyim nasıl görmedim bilmiyorum...Çok teşekkür ederim...Sende çok çok çok kocaman öpüldüün..

Ανώνυμος είπε...

Teşekkür ederiiim :)
http://makyajesyalarim.blogspot.com/2013/03/mimlenmisim.html

Unknown on 10 Μαρτίου 2013 στις 11:46 π.μ. είπε...

Çok saol yaptığın için çokbeyendim...Keyifle okudum..

Unknown on 11 Μαρτίου 2013 στις 2:13 μ.μ. είπε...

Güzel sözlerin için çok sağol canım benim, sende benim için değerlisin. KKocaman kocaman öptüm.

Unknown on 12 Μαρτίου 2013 στις 6:51 π.μ. είπε...

:) :) Önemli değill......Ben seni daha kocaman öptüm :) :) :)

samirkail on 5 Μαρτίου 2022 στις 2:18 π.μ. είπε...

MolyNite: Does Titanium Have Nickel In It?
The where is titanium found tin revlon hair dryer brush titanium is an titanium water bottle extremely hot titanium engagement rings crystal gold alloy that is considered to have one of the most important attributes of all race tech titanium natural gemstones in a gem

Δημοσίευση σχολίου

 

PesPembe Hayatım Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos