Bloğuma Üye Olmaya Ne Dersin..?

12/3/13

Bu Gün Ne Sürdüm..?

Gönderen Unknown zaman: 6:54 π.μ.
Herkeze merhabaa... Haftanın 1.postu bu gün ne sürdümle karşınızdayım...Bu gün yine açık renklerle kafama göre bir desen yaptım..Tamamen can sıkıntısından kaynaklanan bir durum..Umarım hoşunuza gider..




Hangi ojelerle mi yaptım..?
Bebek pembesi: Gabrini Multivitamin-Summer Edition: M 101
Koyu pembe: Oriflame-Very Me: neon pink
Top Coat: O.P.I
Noktacıklar: Ben Assım painting nail brush la yaptım..( Siz bir tel toka ucu yardımıyla yapabilirsiniz.)
Umarım hoşunuza gitmiştir..Renkleri beğendiyseniz değiştirip kendi isteğinize göre yapabilirsiniz..Benden tavsiye aynı rengin koyu ve açık renk tonunu kullanın...

Öpüldünüüz..

0 yorum:

Δημοσίευση σχολίου

 

PesPembe Hayatım Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos