Bloğuma Üye Olmaya Ne Dersin..?

10/3/13

Bu Gün Ne Sürdüm..?

Gönderen Unknown zaman: 10:27 π.μ.
Herkeze merhabaa..Bahar geldi çiçekti böcekti derken oje sürmeye karar verdim...Tabii mevsim bahar olunca bir anda elim açık renk ojelerden bebek mavisini seçti..Tam o sıradada yeni almış olduğum Flormar matlaştırıcı top coat elime ulaştı..Paketi hızlı hızlı açıp hemen içinden top coatı aldım mavi ojemi sürdüm ve üstüne top coatı sürdüm...İşte sonuçç:



Mavi  oje: Amys No:27 Matlaştırıcı Top Coat Flormar:808
 Nasıl Olmuş..? Beğendiniz mi..? Bu aralar mat ojelere sarmış durumdayım..Ama mat oje almaktansa elimdekileri matlaştırmak daha annamlı değil mi..? Matlaştırıcının yorumları yakında blogta..
Yorumlarınızı bekliyorum...
Öptüm sizi ballar...

6 yorum:

JaNJaN on 10 Μαρτίου 2013 στις 10:40 π.μ. είπε...

çok hoş olmuşş :)

bloguma beklerimm

http://pembedunyammm.blogspot.com/

Unknown on 10 Μαρτίου 2013 στις 10:59 π.μ. είπε...

teşekkür ederiim...Bakıyorum hemen...

Ανώνυμος είπε...

Benim gibi mat oje severler olduğunu bilmek ne güzel :)
Renk gerçekten hoşuma gitti

audrey on 11 Μαρτίου 2013 στις 6:16 π.μ. είπε...

blogunu kardelen blogdan bulup izlemeye aldım.. sevgiler..

Unknown on 11 Μαρτίου 2013 στις 6:52 π.μ. είπε...

Yaa dimii...Cok tesekkur ederim..Mat ojelerin yeri benim icin cok ayri..<3

Unknown on 11 Μαρτίου 2013 στις 6:53 π.μ. είπε...

Tesekkur ederim....Izlemeye devaam..Daha sizlerle paylasacagim bi dolu sey var...

Δημοσίευση σχολίου

 

PesPembe Hayatım Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos